torstai 17. helmikuuta 2011

Loma saapui sittenkin.

Ensi viikolla vissiin kaikilla koululaisella on viikon mittainen loma. Olin ajatellut etten pidä ollenkaan lomaa, sillä pidin juuri ennen vuoden vaihdetta pari viikkoa. Tosin olin siitä ajasta 4/5 kipeänä ^^' Noh, hyvät työntekijät sairastaa lomalla, vai miten se meni?

Tänään sitten tultiin kysymään, koska olin ajatellut pitää lomaa. Totesin etten ollut miettinyt sen tarkemmin paitsi pääsykokeisiin pari päivää. Seuraavaksi tulikin sitten puolivaatimus, että pitäisin ensi viikolla myös lomaa. Näin ollen olen vapaalla ke-pe...

Ajattelin että olen varmaan kotona pääasiallisesti, kun loma tuli ns. aika puskista. Tällä hetkellä näyttää siltä, että onkin liikaa tekemistä :D Mitä te ihmiset teette lomalla?

Töissä on ollut tällä viikolla normaaliakin kylmenpi, lämpömittari näyttää parhaimmilaan 15 astetta sisällä. Pakkanen tekee tehtävänsä. Ostin syksyllä henkasta&maukasta mustan fleecen, joka onkin nyt löytänyt vakiopaikkansa vaatetuksen välistä. Näinä pakkasaamuina olisi kiva, jos olisi auto mikä napata lämpimästä autotallista :D Oikeastaan onkin, mutta sinnikkäästi olen talsinut joka aamu töihin pakkasherraa uhmaten.

Joe Blascon meikkivoidetta en ole vielä kamalasti ehtinyt testailemaan, muuta kuin tummiin silmänalusiini, jotka se peittää todella hyvin :) Tämän viikon lauantaina Blasco kokee ensimmäisen tulikokeensa, kun menen kaverini luokse juhlimaan :D Sävyni itselläni on Alabaster, kun aika vaalea tapaus olen.

Yritän tällä hetkellä saada myös kamerani kuntoon, jotta saisin vähän kuvia napsittua postausten sekaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti